ФІЗКУЛЬТУРНО -ОЗДОРОВЧА  РОБОТА
В ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ
ЗАКЛАДІ № 8 «КОСМІЧНИЙ»
(З Концепції освітньої діяльності
                                            дошкільного навчального закладу № 8» Космічний»                                                              Основний принцип: «В здоровому тілі – здоровий дух»                     Мета: виховання здорової дитини                                                            Завдання: засобами фізкультурно-оздоровчої роботи зміцнювати здоров‘я дітей
1. Фізкультурно-оздоровча робота
v       
Оздоровча
фізкультура
v       
Різні
види гімнастики, включаючи дихальні та корегуючі вправи
v       
Заняття-тренування
з різних видів спорту в групах старшого віку
v       
Фізкультурні
свята, розваги, Дні здоров‘я, спортивні вправи, ігри
v       
Спортивні
канікули ( 2 рази на рік: січень – з 1 по 10; 
       березень – з 24 по 30)
v       
Заняття в
басейні ( 2 рази на тиждень)
v       
Гурток
гідроаеробіки «Дельфін і Русалочка» ( 1 раз на тиждень)
v       
Малі олімпійські
ігри (вересень)
v       
Туристично-краєзнавчий
гурток «Юні патріоти Сумщини» ( за окремим планом)
v       
Спартакіада
( травень)
v       
Кварцювання
груп ( щоденно)
v       
Вітамінізація
їжі ( І,ІІІ страви)
v       
Крапковий
масаж ( в усіх вікових групах щоденно, на початку першого заняття)
v       
Масаж
стоп ніг(подразнення), долонь, пальчиків, вух,носу
v       
Масаж
біологічно активних точок різних частин тіла ( сухе обтирання рукавичками)
v       
Оздоровчий
масаж  ( 2 рази на рік по 10 сеансів)
v       
Оздоровлення
методами загартування:
-        
біг
босоніж по різних видах грунту (влітку);
-        
обливання
ніг водою (влітку);
-        
ходьба
босоніж по стандартних масажерах та виготовлених з природного матеріалу;
-        
ходьба по
ребристій дошці ( щоденно, після денного сну);
Нетрадиційні форми  профілактики
захворювань
-        
фіточаї (
в період підвищення захворюваності жовтень-березень, складові фіточаїв
змінюються щомісячно);
-        
полоскання
глотки настоєм часнику( на 1склянку прохолодної кип‘яченої води добавити 1
зубок подрібненого часнику, настояти 1 годину, полоскання проводити перед
виходом дітей на прогулянку, витрата розчину – 50г на дитину);
-        
фітотерапія
( під час сну біля дитячих подушок кладуться мішечки з травами, курс – один
місяць, 10,12,2)
-        
аромотерапія
ефірною олією( в спальній кімнаті за 30 хв. до кінця сну включається
аромокамин)
2. Заняття в групі для дітей з
порушенням постави:
-        
лікувально-фізкультурні
комплекси ( 2 рази на тиждень);
-        
масаж ( 2
рази на рік);
-        
заняття в
басейні (2 рази на тиждень)
3. Оздоровлення в санаторній
групі ( за направленням 
     лікаря):
                   Крім профілактичних заходів,
що проводяться для дітей основної  
                   групи, додатково
проводяться:
-        
дренажний
масаж ( тричі на рік в період ремісії);
-        
щоденне
вживання фруктів, соків;
-        
збільшення
норм харчування білкової їжі;
-        
дихальна
гімнастика за методикою педіатра С.Л.Кугук ( щоденно о 10 годині та після
денного сну)
«Н Е В И Ч Е Р П Н Е       Д Ж Е Р Е Л О       З Д О Р О  В ' Я 
Здоров‘язберігаючі технології в режимі дня
ДНЗ № 8 «Космічний»
| 
№ 
з/п | 
Фізкультурно-оздоровча робота | 
Час проведення | 
Тривалість | 
Форма організації | 
Умови проведення | 
Періодичність | 
Виконавець | 
Примітка | 
| 
1 | 
2 | 
3 | 
4 | 
5 | 
6 | 
7 | 
8 | 
9 | 
| 
1 | 
Ранкова гімнастика | 
8.05-8.25 | 
8-12 хв | 
Групова | 
На свіжому повітрі. У зимовий
  період-фізкультурний або музичний зал | 
Щоденно | 
інструктор з фізкультури, вихователь | |
| 
2 | 
Фізкультурні паузи | 
Між заняттями | 
5-10хв | 
Під групова | 
Між заняттями, що вимагають статичних поз | 
Щоденно | 
Вихователі  | |
| 
3 | 
Фізкульт 
хвилинки | 
На занятті | 
3-5 хв | 
Групова, 
підгрупова | 
Для зняття втоми | 
Щоденно | 
Всі педагоги | |
| 
4. | 
Заняття з фізкультур | 
Перша половина дня за розкладом занять | 
15-20хв мол.та серед.гр. 
20-30 хв-ст гр. | 
Групова | 
У   фізкультурній формі, босоніж | 
Двічі на тиждень | 
Вихователі, інструктор
  з фізкультури | 
Заняття з фізкультури | 
| 
5 | 
Фізкуль 
тура на повітрі | 
Перша половина
  дня | 
15—20 хв | 
Групова | 
На свіжому повітрі | 
Щоденно, 
крім днів, коли є занят з фізкультури | 
Вихователі | 
Фізкуль 
тура на повітрі | 
| 
1 | 
2 | 
3 | 
4 | 
5 | 
6 | 
7 | 
8 | 
9 | 
| 
6 | 
Гімнас 
тика про 
будження               | 
Друга половина дня | 
5-10 хв | 
Групова | 
Після денного сну | 
Щоденно | 
Вихователі | |
| 
7. | 
Рухливі ігри | 
Уранці,прогулянки у І та ІІ пол.
  дня | 
15-20хв | 
Фронталь 
На та індивідуал | 
На повітрі | 
Мол. та сер. вік – 4-5 ігор на
  день, 
Ст. – 5-6 ігор | 
вихователі, інструктор з
  фізкультури | |
| 
8 | 
Пішохідні 
переходи  | 
Перша пол.дня | 
15-30 хв 
(залежно від віку  дітей) | 
Групова | 
Щотижня | 
вихователі, 
пом. вихователів | 
Комплекс ігор | |
| 
9 | 
Загартування | 
Друга пол. дня  | 
3—5хв | 
Групова | 
Щоденно | 
вихователі | 
Види загартування: обтираннсухою лляною
  рукавичкою, аромотерапія, ходьба по доріжці здоров‘я | |
| 
10 | 
Туристичнпоходи | 
Перша половина дня | 
До 1 год | 
Групова | 
На свіжому повітрі
  з батьками | 
Раз на квартал | 
Вихователі, батьки,
  медичн сестра, помічники вихователів | 
Діти старших груп | 
| 
11 | 
Гурток з ЛФК | 
Друга пол. дня  | 
До 15 хв | 
Підгрупова,
  індивід. | 
Для корекції
  постави та запобігання плоскостопості | 
Двічі на тиждень | 
Вихователь  Бурмака Л.О. | |
| 
12 | 
Гурток з 
акробатик | 
Перша пол. дня(понед 
среда, п‘ят) | 
3 11.00- | 
Підгрупова | 
Тричі на | 
Тренер ДЮСШ | 
Добір дітей за інтерес. | |
| 
1 | 
2 | 
3 | 
4 | 
5 | 
6 | 
7 | 
8 | 
9 | 
| 
13 | 
Заняття з групою
  ЧДХ 
«Здоров‘ячок» | 
Перша пол. дня  | 
До 30 хв. | 
Підгру 
пова  | 
В спортивній залі у
  фізкултурній формі | 
Двічі на тиждень | 
Фізкерівник  | 
Добір дітей за
  висновками лікаря | 
| 
14 | 
Полоскан. 
горла часников.
  та трав'яним настоєм | 
Перша половина
  дня | 
2-3 хв протягом 2-х тижнів) | 
Групова | 
У період епідемії грипу | 
вихователі, помічники вихователів | ||
| 
15 | 
Фітоте 
рапія | 
Перша 
половина дня | 
15—20 хв | 
Підгрупо 
ва | 
Вживання трав'яних відварів. | 
XI, І | 
вихователі | 
Доречно поєднувати фітотерапію
  з музикотерапією | 
| 
16. | 
 Точковий  
  масаж | 
Щоденно перед першим
  заняттям | 
До 2 - 3 хв | 
Під групова, групова | 
Масаж для різних частин тіла
  з природним матеріалом, з предметами та без них | 
Щоденно | 
вихователі, спеціалісти | |
| 
17 | 
Вітаміно 
терапія | 
2 тижні щомісячно | 
Групова | 
У період епідемії грипу | 
Медсестра, вихователі, помічники вихователів | |||
| 
1 | 
2 | 
3 | 
4 | 
5 | 
6 | 
7 | 
8 | 
9 | 
| 
18 | 
Аромо 
терапія | 
Друга половина
  дня | 
Під
  час сну за 30 хв до пробудження | 
Групова | 
В спальній кімнаті або у
  фітовітальні | 
X, XII, II | 
Медсестра, вихователі,
  помічники | 
Добір дітей
  за висновками лікарів | 
| 
19 | 
Музико 
терапія | 
Під час відвідування фітовітальні | 
15-20хв | 
Групова, підгрупова | 
При кожному відвідуванні
  фітовітальні | 
вихователі | ||
| 
20 | 
Дихальний комплекс | 
Під час фізкультурн
  занять, гімнастики | 
Групова | 
Щоденно | 
Вихователі, спеціалісти | 
|  | 
| САМІ РОБИМО МАСАЖ | 
|  | 
| МАЛЕНЬКІ АКРОБАТИ | 
|  | 
| УРА! Я ПЛАВАЮ | 


 
Немає коментарів:
Дописати коментар